قوانین و مقررات

شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات شرکت ایجنتیو و وب سایت متعلق به آن به آدرس www.agentiu.com

قوانین عمومی

ورود کاربران به وب‏‌سایت agentiu.com هنگام استفاده از پروفایل شخصی، و سایر خدمات ارائه شده توسط وب‏‌سایت agentiu.com به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط، قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات است.

توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین از سوی کاربر است.

هر گونه استفاده از اطلاعات ثبت نامی دیگران و یا به وسیله فرد دیگر یا اشخاص ثالث به ممنوع است.

هیچ یک از کاربران حق استفاده از ربات و نرم‌افزارهای مرتبط یا واسط را برای استفاده از وبسایت اعم از احراز هویت، تکمیل اطلاعات، ارسال درخواست و غیره ندارند.

مسئولیت حفظ امنیت اطلاعات حساب کاربری شامل نام کاربری و رمز عبور به عهدۀ کاربران می‌باشد. در صورت مفقود شدن یا به سرقت رفتن اطلاعات حساب کاربری و ایمیل، کاربر مذکور موظف است در اسرع وقت موضوع را به اطلاع شرکت برساند. بدیهی است تا زمانی که اطلاع‌رسانی به شرکت انجام نشده است، مسئولیت همۀ فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری مذکور و ایمیل کاربر انجام شده و می‌شود به عهدۀ وی خواهد بود.

کاربران حق ندارند به سایر اشخاص حقیقی و حقوقی اجازه استفاده از حساب کاربری خود را بدهند.

ممکن است بنا به مورد و حسب صلاحدید شرکت، از کاربران درخواست شود که اقدام به تکمیل اطلاعات، ارائه مدارک و یا اصلاح اطلاعات موجود کنند. در این صورت، کاربر متعهد به ارائه اطلاعات و یا اصلاح اطلاعات درخواستی در مدت اعلام و درخواست شده از سوی شرکت خواهد بود.

کاربران حق ندارند هیچ فعالیتی در راستای حصول دسترسی غیرقانونی و غیرمتداول به هیچ بخش از وبسایت ایجنتیو یا سامانه‌های مرتبط با ایجنتیو انجام دهند.

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های وب‏‌سایت agentiu.com منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مربوطه است.

کاربران متعهد می‌شوند که صرفا با ایمیل متعلق به خود در وبسایت ثبت‌نام کنند.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات وب‏‌سایت agentiu.com اقدام کند.
همچنین از آنجا وب‏‌سایت agentiu.com یک وب‌سایت آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک، مشتری یا مصرف کننده فردی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

تعریف فروشنده

خدمات ارایه شده در وب‌سایت  agentiu.com که شامل انواع سرویسهای خدماتی عرف جامعه می شود، توسط شرکت ایجنتیوو یا شرکای قابل اعتماد آن شرکت انجام می پذیرد. در صورتی که ارائه خدمتی نیاز به وکالت از طرف مشتری داشته باشد و مشتری از ارائه آن امتناع کند، سفارش گذاشته شده توسط مشتری با اطلاع مشتری لغو خواهد شد.

مسئولیت‌های مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط خدمات تا زمانی که در اختیار مستقیم خود شرکت ایجنتیو  باشد بر عهده شرکت می باشد. شرکت در مورد مواردی که دارای اختیارات نیست مانند صدمه دیدن کالا توسط شرکت حمل و نقل داخلی و یا خارجی هیچ گونه مسوولیتی را نمی پذیرد.

شرکت ایجنتیو متعهد است در انتخاب فروشندگان کالا و دیگر ارائه دهنده گان خدمات ،از شرکتهای مورد اعتماد و دارای حسن شهرت استفاده کند.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات شرکت ایجنتیو استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت می‏‌کنید و یا به شرکت ایجنتیو ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها مطابق باشد، شما موافقت می‌‏کنید که انتشارات جنگل به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویسهای پیام رسان و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد انتشارات جنگل برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیام ارسال نماید.
همچنین ممکن است شرکت ایجنتیو برای برخی کاربران یا مشتریان خود، سوال نظرسنجی ارسال کند.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

شرکت ایجنتیو به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
شرکت ایجنتیو متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت شرکت ایجنتیو به ادرس agentiu.com، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

همه مطالب در دسترس , یا فرستاده شده از طریق هر یک از راههای ارتباطی انتشارات جنگل، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط شرکت ایجنتیو جزئی از دارای های معنوی ما محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار شرکت ایجنتیو است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای ما محفوظ می‏‌دارد.

دامنهٔ «agentiu.com.com »، نام «ایجنتیو »، لوگو و سایر علائم تجاری ثبت شده، و خدمات درج شده در سایت متعلق به شرکت ایجنتیو می باشد و بدون کسب اجازهٔ کتبی، هرگونه کپی‌برداری و استفاده از موارد فوق ممنوع خواهد بود. علاوه بر این، اسناد، توافقنامه‌‏ها، فرم‏‌ها، درخواست‏‌ها، طرح سربرگ صفحات، شکل‌های گرافیکی و دکمه‌ها، کلیهٔ محتویات وب‌سایت، اطلاعات، طراحی، نرم‌افزار، عکس، فایل صوتی و موارد مشابه، و همچنین کدهای نرم‌افزاری در مالکیت انحصاری ایجنتیو بوده و بدون کسب اجازه کتبی، کپی‌برداری از آنها ممنوع است.

علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط شرکت ایجنتیو و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار انتشارات جنگل است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد.

هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج ممنوع بوده و کلیه این حقوق به صراحت برای شرکت ایجنتیو محفوظ است.

در صورت استفاده از هر یک از خدمات وب سایت ایجنتیو، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.

ایجتیو این حق را برای خود محفوظ نگاه می‌دارد که هر کدام از شرایط و ضوابط را از طریق به روزرسانی این صفحه بنا به صلاحدید خود مورد بازبینی و تغییر قرار دهد. زمانی که این شرکت شرایط و ضوابط را بروزرسانی می‌کند، از تلاش‌های معقولی برای اطلاع رسانی به شما در مورد به بروزرسانی‌های این شرایط استفاده خواهد کرد اما این امر وظیفه شماست که شرایط و ضوابط را چک کنید تا از تغییرات آن باخبر شوید. لازم به ذکر است که ادامه دسترسی شما به وبسایت به معنای پذیرش و موافقت با این تغییرات است. هر گونه تغییر در شرایط و ضوابط از تاریخ انتشار ترتیب اثر داده می‌شود.

ثبت، پردازش و انجام خدمات

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشات ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. شرکت ایجنتیو به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

کلیه سفارشات ثبت شده در سایت www.agentiu.com به وسیله ارسال پیش فاکتور از طریق وب سایت، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند.  پرداخت پیش فاکتور توسط مشتری به منزله موافقت با انجام خدمت بوده ، و شروع به پردازش می شود. در صورت تمایل به کنسل کردن خدمت، شرکت ایجنتیو تمام تلاش خود را برای معکوس کردن روند سفارش مانند مرجوع کردن کالای خریداری شده و یا بازگرداندن عوامل اجرایی ،مد نظر قرار خواهد داد.اما بدیهی است که هیچ گونه تعهد و مسوولیتی در این زمینه نداشته و ممکن است بخشی و یا همه وجه پرداخت شده خاطر عوامل مختلف قابل استرداد نباشد. شرکت ایجنتیو همواره در انجام خدمات و یا ارسال کلیه سفارشات ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. و صمیمانه با تمام توان به همکاری  با مشتریان متعهد است.

کاربران می بایست هرگونه تغییر تلفن و آدرس خود , یا تحویل گیرنده خدمت/کالا در ایران رارا به اطلاع سایت برسانند. بدیهی است در صورت اشکال در آدرس و تلفن و یا مبهم بودن آن که منجر به خلل در ارائه خدمات به کاربران شود ویا کالا اشتباه ارسال گردد شرکت ایجنتیو هیچ گونه مسئولیتی در خصوص خدمات ارائه شده و یا عودت وجه نداشته و کاربر مسئولیت کلیه خسارات وارده را عهده دار می باشد.

به منظور حفظ حریم شخصی کاربران کلیه اطلاعات در سرور امن خارج از ایران نگهداری شده و در اختیار شخص دیگری قرارنمی گیرد. شایان ذکراست پس از عضویت مسئولیت نگهداری از نام کاربری و رمزعبورو کلیه عملیات انجام شده در سایت توسط آن نام کاربری به عهده کاربر می باشد.

کلیه کالاهای و سفارشات ثبتی کاربر می بایست مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران و قوانین گمرکی و پستی ایران و کشور مقصد در صورت ارسال به خارج از کشور باشد. چنانچه سفارش غیر قانونی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی و گمرکی و پستی باشد خودبخود لغو خواهد شد.

در بعضی موارد ، کالا ها را به دلیل کوچک کردن ابعاد و کاهش وزن سفارشات و درنتیجه کاهش هزینه ها باربری و پست بدون جعبه و یا بسته بندی اصلی آن ارسال می شود. چنانچه نیاز به بسته بندی اصلی آن دارید می بایست در هنگام ثبت سفارش کاربر اعلام نماید تا پس از پرداخت هزینه مازاد آن کالا با بسته بندی اصلی ارسال شود.

در انجام سفارشاتی که منوط به انجام کار توسط شرکت سومی مانند خدمات پرستاری برای سالمندان می باشد، شرکت ایجنتیو متعهد به انتخاب شرکتهای دارای رزومه قوی و دارای مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح می باشد. بدیهی است که در صورت قصور و یا کوتاهی پیش امده ، مسوولیتی متوجه شرکت ایجنتیو نبوده و تمامی حقوق و مسوولیتها بر عهده شرکت خدمات دهنده بوده و قابل شکایت و پیگیری خواهد بود.

در انجام سفارشات نیابتی با وکالت که منوط به ثبت در دفاتر رسمی و یا ثبت در بنگاههای املاک و مستغلات کشور می باشد، ( خرید و فروش و اجاره زمین، ملک، وسیله نقلیه) پس از استعلام از مرجع ذیضلاح، هزینه ثبت و یا کمیسیون بنگاه به قبل از انجام کار و صدور پیش فاکتور به اطلاع کاربر خواهد رسید.

شرکت ایجنتیو مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و خدمات خود را متوقف کند و کلیه سفارشات ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و انجام می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از خدمات به هر دلیلی بدون اطلاع قبلی، برای شرکت ایجنتیو محفوظ است.

در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش خدمات و یا کالاهای موجود در سایت شرکت ایجنتیو به ادرس www.agentiu.com، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای شرکت ایجنتیو محفوظ است. انتشارات جنگل در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت شرکت ایجنتیو می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

کاربران باید هنگام ثبت سفارش مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، شرکت ایجنتیو جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و چون سفارش از پیش پرداخت شده است، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

شرکت حق انجام تغییرات فنی، سخت افزاری، نرم افزاری یا شبکه ای را در وب سایت ارائه شده دارد. در مورد تغییراتی که خدمات و پشتیبانی از کاربر را تحت تاثیر قرار می دهد شرکت موظف است از یک روز تا یک ماه قبل از اعمال تغییرات ، از طریق وب سایت و یا دیگر راههای ارتباطی به اطلاع کاربر برساند. کاربر موظف است خود را با این تغییرات سازگار نماید. هرگاه به دلیل موارد ضروری، شرکت امکان اطلاع رسانی را از دست بدهد ویا فوریتهای فنی وی را ناچار به این امر نماید مسئولیتی برای اطلاع رسانی زمان ونحوه تغییرات نخواهد داشت.

چنانچه کاربر اقدام به خرید سرویس نماید، لیکن تا مدت یک ماه از تاریخ معین شده در سرویس خدمات دائر نگردد خریدار می تواند نسبت به فسخ قرارداد ظرف مدت ۴۵ روز از تاریخ خرید سرویس اقدام نماید.

خسارت در هنگام حمل و نقل

شرکت ایجنتیو همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارشات در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور و یا خارج از کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است.

محتوا

شرکت ایجنتیو نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویس‌‏های خود می‏‌کند.

لازم به ذکر است شرکت ایجنتیو تضمین نمی‏‌کند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد.

سروﻳس‌‏های سایت آن‏گونه که هست ارائه می‏‌شود و سایت شرکت ایجنتیو به ادرس  www.agentiu.com تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که می‌تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.

قوه قهریه
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه شرکت ایجنتیو هیچ گونه مسئولیتی ندارد. شرکت ایجنتیو خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی با ما در میان بگذارید.